2015. november 20., péntek

Nagyi kockás mellény, amiből később pulcsi vagy tunika lesz!

Kaptam a szülinapomra rengeteg gyönyörű fonalat!
Nem tudtam, mit is csinálhatnék belőle!? Aztán volt egy verseny, ahol a nagyi mintás műveket értékelték. Jött az ötlet, csináljunk azt! De abból mit? Takarót? Táskát? Díszt? Legyn vmilyen ruha! De abból is a mutatósabbat szerettem volna, hiszen olyan jók ezek a színek. Kis darabokból összeállított nagyi kockák! Csak gyártottam, csak gyártottam őket, míg elkészült olyan 20 db. Gondoltam, ebből már lehet vmi. De nem. Ez még nagyon kevés volt ahhoz, hogy ebből vmilyen ruha darab kijöjjön. Legalább kell még ugyanennyi, ha nem tőbb! Végül 48 nál abba hagytam a gyártását, mert majdnem kifutottam az időből, hogy beadjam a versenyre. Ezért lett csak mellény belőle! Eddig! :) ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése